i got you

Hej på er! Gårdagen var helt magisk,hade super kul! Dansa♥
Har varit vrålförkyld hela helgen och helt slut i kroppen,men förträngde det och dansade ändå vilket jag fick ta hand om idag.Surt! Men inga sura miner för jag pluggar hemifrån så att jag inte missar något :)
Mitt hjärta ligger just nu brevid mig och sover så sött.Ska väl snart få upp honom så han kan hjälpa mig med matten,tur att jag har en smart pojkvän...undra hur jag hade klarat mig annars,haha.
Undrar ni kanske varför jag är vaken såhär "tidigt" när jag borde sova mig frisk? för de första strålar jag av lycka,allting går så himla bra just nu! och för det andra så kan jag faktiskt inte sova...fick så dåligt samvete att jag missar en massa så tar tag i pluggandet nu på en gång. Duttiiiii
vi hörs sen fina ni!

aldrig utan dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0