snart är jag 100000 mil ifrån mitt hjärta

men inte ska vi vara ledsna över det! jag har en massa att göra tills han kommer hem,en massa tid jag ska spendera på vänner och annat. Även hålla mitt löfte,jag vet att jag är stark nog.

Min pojke åker alltså till Thailand på söndag morgon,en jobbig känsla men jag vet att jag snart får vara i hans famn igen.
Sover hos pelle inatt och imorgon åker jag hem för att spendera mitt nyår med fantastiska människor! Trodde det skulle bli jag och kanske någon till men det ökade till ett helt gäng och en massa planer som vi får ta som dom kommer. Spontant men roligt!
Nu ska jag krypa ner i sängen brevid min skönhet för att njuta av natten utan honom på 17 dagar. Ha det bra älskade ni♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0