Vad vore jag,utan dina andetag?

Upp och ner,hit och dit.Allting har varit som en bergochdalbana. Men aldrig har jag älskat dig mindre. Känslor kanske har kommit och gått men jag har aldrig slutat älska dig. Jag är så himla glad att du står ut med mig (haha) dag ut och dag in. Allting löser sig mer och mer och det är så skönt att vi snart slipper bråka. Min framtid känns så säker i dina händer,en framtid med dig är vad jag vill ha. Jag vet inte vem jag hade varit om jag inte träffat dig,som vissa andra i min omgivning? alltså riktiga idioter? Jag är så glad att du hindrade mig. Ser folk omkring som skrattar åt mig för att jag inte valt att leva som dom,men jag skrattar lyckligt över att jag vet att jag har det så mycket bättre.
Du har hjälpt mig att inse så mycket fast du kanske inte är den som är bäst att reda ut mina problem,men bara känslan av att du bryr dig gör mig så himla glad! Det går bättre och bättre i skolan,jag kommer närmare dom vännerna som verkligen står där i ur och skur och jag har börjat leta rätt på den människan jag är. tack vare dig♥
Jag har gjort så mycket dumt mot dig och jag ångrar det. Jag önskar jag kunde få det ogjort. Jag vill inte ha samvetet att jag har sårat dig såpass mycket som jag gjort men jag kan tyvärr inte göra mer,än att ha det svart på vitt att aldrig göra om det.
Men jag är ändå glad över att allting som hänt har hänt,för det har gjort oss så himla mycket starkare. Vi kan fortfarande ha dom stunderna då vi är så nykära.
Våra framtida planer får mig att vilja gå upp på morgonen,pallra mig till skolan med ett strålande humör.
Jag tackar dig min älskade,med hela mitt hjärta <3



Jag älskar dig,mer än någonsinn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0