Åsikter om Justin Bieber.

Jag är verkligen trött på folk som förnedrar Justin Bieber.Han är väl inte sämre än någon annan? Varför ska han se mer "bögig" ut än någon annan kändis i hans ålder? Han hade en väldigt ljus röst när han började som artist då han också gjorde mest låtar vilket är det enda folk hör nu,märker jag.Men förväntar ni er att han 14åring eller hur gammal han än va ska ha en mörk röst? Väx upp lite nuva.Folk bara hatar för att andra hatar.
Det blir som en ond cirkel,tror inte ens hälften av alla som skämtar om Justin ens vet varför dom inte tycker om honom.Det finns säkert 1000 andra artister man inte tycker sjunger bra eller har bra låtar.Varför just lägga ner tid på att hata honom?
Jag lyssnar inte alls tills hans musik,men för det tycker jag inte illa honom.För han är inte mindre värd än någon annan!



Han har sumpat den dära lill-killen och blivit riktigt snygg faktiskt!





Har har ju verkligen vuxit upp.Tycker ni inte det?

Kommentarer
Postat av: JB hater

Han är så jävla töntig, och borde dö. Jag ska döda han. BRB

2011-11-08 @ 21:05:10
Postat av: måns

intresse smurfarna antecknar !

2011-11-08 @ 21:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0