Ingenting kan stoppa mig nu.

Hejsan!
detta är en sånn där dag då jag verkligen insett att jag tänker sätta fötterna på jorden.Lärorik fast det egentligen inte hänt nånting.Va iväg med pelle och kika en grej (berättar om det skulle bli akktuellt).Det kändes så vuxet,så moget. Även varit iväg hela kvällen och lyssnat på en massa olika högstudiepogram och jag hade redan besämt mig innan att jag vela jobba med människor,hjälpa andra och driva nånting frammåt.Och jag fann det rätta,verkligen.Hotell och tursim. Sen vill jag på något sätt hjälpa uitsatta barn,rädda liv och se att en människa kan bli räddad pga min insats.Jag vill upptäcka världen,komma härifrån. Och jag har aldrig haft modet,men nu jävlar tänker jag kämpa för det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0